חם מהתנור: רוב גרונקובסקי עובר לטמפה ביי/ שחר דלאל

אולי זאת הקורונה, אולי זאת העובדה שלא מדובר בניו אינגלנד, אבל את הטרייד הזה אף אחד לא צפה מראש. רוב גרונקאווסקי עובר לטמפה ביי ויתאחד "עם הקוורטרבק היחיד שהוא מוכן לשתף איתו פעולה". גרונק אפילו עבר את הבדיקה הגופנית הנדרשת לאישור הטרייד.

גרונקובסקי, שהחליט לפרוש בתום עונת 2018 לאחר שעבר אין סוף פציעות החליט לחזור למגרש הפוטבול, אך בדומה לחברו הטוב טום בריידי, הפעם הוא יעשה את זה בפלוריה, כאשר יצטרף לבקאנירס. מכיוון שלגרונק נורה שנה אחת בחוזה שלו עם הפטס, הם עדיין החזיקו בזכויות עליו והעבירו אותו לפלורידה בתמורה לבחירה בסיבוב הרביעי בדראפט שיערך ביום חמישי. הוא יקבל שכר של 9 מיליון דולר, כפי שהיה אמור לקבל בניו אינגלנד.

בשנה האחרונה ניסה הטייט אנד המוכשר את מזלו בזירת ההיאבקות, כשהצטרף לארגון ה-WWE של וינס מק'קמהון (שהחזיק עד לא מזמן בליגת ה-XFL) ואפילו הופיע לא מזמן באחד האירועים שלהם בו "זכה" באחת מחגורות האליפות של הארגון.

גרונק בן ה-31 נחשב לאחד השחקנים הטובים בהיסטוריה של המשחק ולאחרונה נבחר לאחד מ-100 השחקנים הטובים בתולדות המשחק ולקבוצת העשור של 2010-2019. הוא השיג 7,861 יארדים במהלך הקריירה אליהם הוסיף 79 טאצ'דאונים. הוא הופיע בחמישה פרובולים ומחזיק בשלוש אליפויות.

בבאקס הוא יצטרף להתקפה האווירית המתהווה, ביחד עם בריידי והרסיבר מייק אוונס. עכשיו נותר רק לראות מה יקרה עם הטייט אנד הנוכחי של טמפה ביי, או ג'יי האוורד, שלא הסתגל לשיטה שהכניס בשנה שעברה המאמן ברוס ארינס. עם זאת, אין ספק שיהיו הרבה קבוצות שישמחו לקפוץ על המציאה.

Subscribe
Notify of
12 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידו יצחקי
Editor
4 years ago

וואו, חתיכת סיפור. מבחינתי הזוי בעיקר המחיר הנמוך שהפאטס גבו עבור גרונק. בקושי בחירת סיבוב רביעי… אין לי ספק כי אילו בליצ׳ק היה מתעקש יותר, הפטריוטס יכלו לצאת עם הרבה יותר מזה. הבאקס היו עם הגב לקיר, ואם זה היה דולף לתקשורת אז בכלל מחירו של גרונק יכל להאמיר. בסופו של דבר אני מתוסכל ממותו של הפרנצ׳ייז – אבל היי, לפחות בריידי וגרונקובסקי חוזרים לשתף פעולה!

Li Ming
Li Ming
4 years ago

וואו, איזה הזיה. נקווה שהוא עדיין זוכר איך לשחק (אם בכלל תהיה עונה…)

מנחם לס
Admin
4 years ago

זה ממש, אבל ממש, הזוי אחרי כל הבולשיט של גרנוסקי וכל הסיפורים שלו לספורטס אילוסטרייטד ולמגזין ESPN על "רוצה לשמור על המוח שלי מזעזועי מוח נוספים". אני כבר לא מאמין לאף סיפור ואף שמועה בעולם הספורט הזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

קשישים אוהבים את פלורידה. עניין של מזג אוויר.

Tzafriros
Editor
4 years ago

חחחחחחחח
Del boca vista

יניב ש.
Editor
4 years ago

השמש של פלורידה תעשה רק טוב לעצמות הפריכות של הפנסיונרים בליגה….

Cooks
Cooks
4 years ago

רק אני חושב שהשילוב בין גרונק לפלורידה קטלני?

jefffoster10
Editor
4 years ago
Reply to  Cooks

יארגן מסיבות לג'ימי באטלר

Ogigi
Ogigi
4 years ago

פסיכי לגמרי. עכשיו צריך להעביר את ג'וליאן וטום מסודר

davidz45
davidz45
4 years ago

אבידה גדולה למר מקמהן…

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

והכותרת בone: "אלוף ב-WWE שב מפרישה כדי לשחק עם בריידי"